Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

sobota, 21 listopada 2015

Konkurs z Cyrkiem Nocy od Erin Morgenstern na Instagramie! (na Mikołajki)

Witajcie!
Jeśli macie profil na instagramie...i wykazujecie chęć wygrania książki Cyrk Nocy autorstwa Erin Morgenstern: zapraszam na mój profil, na którym to od dzisiaj aż do północy 2 grudnia możecie zgarnąć tę właśnie książkę. Konkurs będzie miał charakter losowania, a zwycięzce ogłoszę trzeciego grudnia. Jeśli więc chcecie wziąć udział, lub macie znajomych którzy by chcieli, wpadajcie na mój profil. Konkurs wymaga jedynie:
1. Udostępnienia konkursowego zdjęcia na swoim profilu na IG i oznaczenia mnie na nim
2. Otagowania go jako #ksiazkanamikolajki
3. Zaobserwowania mojego profilu


Niedługo postaram się zorganizować również jakiś konkurs tutaj na blogu: nie wykluczone, że bardziej twórczego niż ten na IG. A póki co zapraszam na profil _coconutlatte i wzięcia udziału w konkursie! 

 

2 komentarze:

  1. Nie mam konta i niestety książka mnie nie interesuje. Dawno skreśliłam ją z listy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczestnikom życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń