Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

sobota, 8 lutego 2014

TOP10: Ulubionych zespołów

Witajcie!
Dziś chciałabym przedstawić Wam post nie związany z książkami. W końcu podobno: nie samymi książkami żyje człowiek. Jako, że moją drugą największą miłością jest muzyka, chciałam przybliżyć Wam trochę moje ulubione zespoły oraz wykonawców. Będzie to moje TOP10. Myślę, że poświęcę jeszcze kiedyś kilka wpisów na moje nieksiążkowe zainteresowania. Z tego co pamiętam pisałam tu już kiedyś o moich ulubionych utworach (nie było to te 'top of the top') teraz pora na zespoły/wykonawców...
  Przejdę do rzeczy!

 1.System of a Down


2.Neil Young

3.Scorpions

4.Papa Roach

5.Korn

6.Thousand Foot Krutch

7.Strachy Na Lachy

8.Jimi Hendrix

9.Machinae Supremacy


10.Marina & The Diamonds

Właśnie tak wyglądam moje muzyczne TOP10. Czego Wy lubicie słuchać? Jakie są Wasze ulubione zespoły/wykonawcy? -> Piszcie ;)

8 komentarzy:

  1. Trafiłaś w moje upodobania jedynie przy 1 i 5 :)
    ale ja swoim numerem 1 tytułuję od 10 lat Linkin Park :)
    ponadto lubię Forta Minora (z wiadomych przyczyn)
    Xzibita
    Christinę Aguilerę
    Kelly Clarkson jednak wszystkie te do LP dla mnie mogą się chować :)
    a na codzien (tam taram am) słucham czegoś w stylu Pitbulla :D
    obecnie w winampie leci - Morgan Page - Love Mistaken :D
    różnorodność ogromna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "dzień dobry kocham Cię, już posmarowałem Tobą chleb (...)" - moja absolutnie naj naj naj piosenka i ulubione słowa :D aż sobie włącze, bo dawno nie słuchałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za Korna i Jimiego duże plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. SOAD i Papa Roach też należą do moich ulubionych ;) W zasadzie z zagranicznych wykonawców chyba przeważają, bo reszte, czego słucham, to polski punk rock =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie uwielbiam Korn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,3,4 <3

    po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1, 3 i 8 to moi zdecydowani faworyci tego zestawienia. :) Younga nigdy nie słuchałam, a z Kornem rozstałam się dawno temu. Też kiedyś zrobiłam na blogu takie TOP 10 i wskazałam swoje ulubione zespoły, byli to m.in. Beatlesi, Iron Maiden, AC/DC... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie 1 za ich "Lonely day"... ojj... niesamowita piosenka. Zresztą nie tylko ta w ich wykonaniu jest niesamowita. Lubię też 3.
    A w moim Top 10 byłby na pewno Kings Of Leon, Mattafix, Reamonn, Coldplay, One Repulic... ;)

    OdpowiedzUsuń