Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

poniedziałek, 3 marca 2014

19. Sarah J. Maas - "Szklany tron"

Dawno nie miałam okazji dzielenie się z Wami moimi opiniami (głównie dlatego, że ogarnęła mnie czytelnicza niemoc i dopiero teraz coś przeczytałam). Teraz jednak mam 'zaszczyt' przedstawienia wam książki, która po przeczytaniu została zaszufladkowana jako jedna z ulubionych.

Autor: Sarah J. Maas
Tytuł: Szklany tron
Liczba stron: 520

Celaena Sardothien jest zabójczynią, która odbywa ciężką karę już od roku, dlatego gdy dostaje propozycję wzięcia udziału w turnieju i możliwości zostania Obrońcą króla zgadza się. Wygrana oznaczała będzie dla niej wolność. Pod okiem Chaola, dowódcy straży trenuje aby zmierzyć się z silnymi przeciwnikami z całego królestwa. 

Szklany tron to świetna napisana z gracją i poczuciem humoru, przezabawna i naprawdę dobra powieść, którą czyta się z niesamowitą przyjemnością. Niejednokrotnie wybuchałam śmiechem podczas czytania powieści Maas. 

Świetnie wykreowane postacie, których w większości nie da się nie lubić. Świetna akcja i bardzo fajne wątki sprawiają, że czyta się z zapartym tchem. Dawno nie czytałam czegoś tak dobrego. Książka łączy w sobie tajemnicę, miłość, akcję, humor i fantastyczny, dobrze wykreowany świat. 

Warto sięgnąć po Szklany tron jeśli szukacie przyjemnej, zabawnej lektury nie pozbawionej jednak tajemnicy i dozy przemocy i brutalności. Dla mnie świetna lektura. 

Ocena: 10/10

7 komentarzy:

  1. Naprawdę taka dobra? A ja uciekałam od niej jak najdalej, widać niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ludzi, tyle opinii :D Ale chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje must read, bo juz na szczescie ksiazka jest na mojej poleczce. Ciesze się, że jest taka wysoka ocena, przynajmniej nie muszę żałować.

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak Ty uważam tą książkę za jedną z ulubionych. Była naprawdę świetna :)

    Zapraszam do mnie ksiazkoholiczka100.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka była niesamowita! Już nie mogę się doczekać, aby poznać kontynuację przygód Celaeny :) Polecam bardzo te krótkie opowiastki o naszej wojowniczej bohaterce, które opowiadają historię przed wydarzeniami ze ,,Szklanego tronu" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na moją stronkę.
    http://wachamy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń