Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

środa, 19 lutego 2014

Stosik 2/2014

Witam!
Przeżywam ostatnio dziwną czytelniczą niemoc. Niemoc ta jednak nie dotyczy kupowania, tak więc sporo kupiłam (rozkręciłam się w tym roku z kupowaniem książek) i dziś chciałabym wam przedstawić moje zdobycze. Jako, że w tym miesiącu nie planuję już nic kupować zamieszczam mój drugi stosik. Na wstępie chciałabym poprosić was o kontakt gdybyście posiadali na sprzedaż książki "Nieziemska" i "Obsydianowe serce cz.1". A teraz, moje nabytki:


1. Asa Larsson Burza słoneczna (Empik)
2. Camilla Ceder Śmiertelny chłód (Empik)
3. Simon R. Green Istoty światła i ciemności (Tesco)
4. Simon R. Green Łabędzi śpiew (Tesco)
5. Ju Honisch Obsydianowe serce cz 2 (Tesco)
6. Cynthia Hand Anielska (Real)
7. Maggie Stiefvater Król kruków (kupiona na LubimyCzytać)
8. Sarah J. Maas Szklany tron (Empik)
9. Isabel Abedi Lucian (nk.com.pl)
10. Jakub Żulczyk Zmorojewo (nk.com.pl)
11. Lauren Oliver Delirium (kupiona na LubimyCzytać)
12. Lauren Oliver Pandemonium (kupiona na LubimyCzytać)
13.Lauren Oliver Requiem (kupiona na LubimyCzytać)





Po raz kolejny sporo tych nowych książek przybyło, niezmiernie mnie to cieszy, gdyż w ubiegłym roku nie kupowałam prawie w ogóle. Ciekawe ile jeszcze ta dobra passa kupowania potrwa...

Czytaliście którąś z tych pozycji? Polecacie coś, bądź odradzacie? A może coś chcielibyście przeczytać? Zapraszam do komentowania

13 komentarzy:

  1. Świetny stos. Podkradłabym co nieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam w ręku Króla Kruków jednak na tym się skończyło. Upłynął termin trzymania książki bibliotecznej i byłam zmuszona ją oddać;/ dużo tych zdobyczy z tego TESCO. muszę się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spory stosik. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Delirium" jak dla mnie rozczarowujące, ale "Pandemonium" to już inna bajka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne tytuły :) Króla kruków, Greena i Szklanego tronu zazdroszczę najabardziej *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną ochotę na Króla Kruków i Szklany Tron.
    Delirium mi się podobało, druga częśc już trochę mniej a trzeciej nie czytałam.
    Na Luciana polowałam bardzo długo i też go wreszcie zdobyłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego nie mam, niczego nie czytałem, ale kilka tytułów zdaje się apetycznych ;-) Przyjemnego czytania, może takie nabytki pokonają te niemoc! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. u jest czego pozazdrościć :) przecudny stos Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużooo, chciałabym przeczytać wszystko :) w szczególności 2 pierwsze i 3 ostatnie i czekam na te recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę mocno Requeim. Muszę zdobyć. ;)Ciekawi mnie też "Szklany tron". Życzę Ci miłej lektury. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poczytałabym Lauren Oliver:)

    OdpowiedzUsuń