Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

czwartek, 2 stycznia 2014

Taste of tea. What I drink when I read. Niezbędny dodatek do niezapomnianej chwili z książką

Kiedy czytam w domu nieodzownym elementem mojego zanurzenia się w lekturze jest kubek jakiegoś gorącego napoju. Ostatnio częściej sięgam po herbatę niż kawę, czy kakao. W tym roku na zimowe, bezśnieżne póki co wieczory (żywię nadzieję, że jeszcze spadnie mój ukochany śnieg) zaopatrzyłam się w dwa opakowania (po 50g) herbat z TEA CLUB

22. Rum i Wiśnia - Wytrawne wiśnie wraz z rodzynkami i hibiskusem tworzą wykwintną kompozycję smakową. Rumu tu nie wyczuwam, ale kiedy doda się trochę do gotowego wywaru świetnie łączy się ze smakiem herbatki. Na opakowaniu napisano, że świetna będzie również podana na zimno z lodem, ja niestety nie miałam okazji spróbować jej w tej wersji, ale kiedy nadejdą cieplejsze dni chętnie spróbuję. Herbata ma piękny zapach i idealnie pasuje jako "dodatek" do czytania w długie, zimowe wieczory.
Jabłko i Cynamon - połączenie znane nie od dzisiaj. Słodki cynamon i lekko kwaśne jabłko łączą się w pyszną, rozgrzewającą kompozycję. Uwielbiam cynamon więc dlatego kiedy udałam się do sklepu po herbatę jabłko i cynamon było moim 'must have'. Ten duet smakowy jest wprost idealny na zimowe wieczory.
  
   Jeżeli lubicie dobrą herbatę polecam tę z TEA CLUB, jest na prawdę dobra i aromatyczna.
Pozdrawiam wszystkich i życzę udanych przygód z lekturą i ulubionym napojem.
                                                                             kuroneko_ne

2 komentarze:

  1. Lubisz zieloną herbatę? Ja kupiłam sobie wielki kufel i piję ją w hurtowych ilościach xd Ale taką z liści, a nie z torebki. Nie lubię większości herbat owocowych, bo chemię w nich czuć, a jako że ja nie słodze to ten posmak jest zbyt wyraźny. I jestem uzależniona od białej kawy ;D W domu czasem robie sobie latte trójwarstwowe bez ekspresu (na zimne mleko daje bitą śmietanę i powoli po ściance wlewam gorącą kawe) Jak jej nie robiłaś polecam spróbować. Łatwo się ją robi jak się podłapie technike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieloną herbatę uwielbiam, chociaż ostatnio przestawiłam się na czerwoną. Masz również rację co do owocowych herbat, sama nie słodzę, a te herbatki bez cukru zazwyczaj są zbyt sztuczne i raczej mało smaczne. Również jestem entuzjastką białej kawy (szczególnie zimą), a sposób na latte chętnie wypróbuję. Dziękuję za podrzucenie pomysłu ;)

      Usuń