Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

sobota, 3 października 2015

Włodek Markowicz o introwersji i nienawiści w internecie



Witajcie. Dzisiaj nie będzie żartu bo i temat poważny. Nie będzie dziś o książkach, nie będzie o filmach, właściwie dzisiaj niewiele będzie moich słów, bo chcę Was odesłać dwóch filmików. Filmików, które poruszają bardzo ważne tematy. Autorem obu jest Włodek Markowicz youtuber, którego raczej wcześniej nie oglądałam, ale po tych filmikach zyskałam dla niego naprawdę duży szacunek. Ja dzisiaj nie skomentuję w żaden sposób tego o czym mówi, ale myślę, że warto zapoznać się z tymi materiałami. Może niektórym z Was pomogą one w jakiś sposób, otworzą oczy na pewne sprawy. Ja nie jestem gotowa żeby o tym rozmawiać, ale chcę przekazać dalej to co zobaczyłam/usłyszałam. Myślę, że warto poświęcić chwile i posłuchać tego co Pan Markowicz ma do przekazania zarówno na temat Introwertyzmu jak i na temat kolokwialnie mówiąc HEJTU w internecie. Jak mówiłam: ja dzisiaj powstrzymam się od pisania o tych tematach, ale może w stosownym momencie wrócę jeszcze do tego, póki co zostawiam Was z filmami Włodka i Waszymi własnymi przemyśleniami na ich temat. Pozdrawiam serdecznie, do usłyszenia.



2 komentarze:

  1. Uwielbiałam Lekko Stronniczych, od kiedy skończyli swoją wspólną karierę, to zaczęłam oglądać ich osobne blogi. Szybko się przekonałam, że o wiele bardziej przekonuje mnie to, co mówi Włodek. Uważam, że porusza bardzo fajne tematy i zawsze bardziej go lubiłam z tej dwójki. To, co mówi jest ciekawe i fajne :) Na bieżąco staram się go śledzić, ale tego o Introwersji chyba nie widziałam. Jeszcze!

    www.animaniaczki.blogspot.com
    www.parzydelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam kilka filmików Lekko Stronniczych i całkiem ich lubiłam. To prawda, Włodek budzi szacunek i chce się go słuchać ;)

    OdpowiedzUsuń