Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

sobota, 26 lipca 2014

HOT! Robert Galbraith, Sally Green i Patrick Ness WIELKIE zapowiedzi (UPDATE 27.07)

Witam! Witam! Witam!
Dzisiaj recenzji nie będzie. Będzie za to kolejne HOT (już drugie w tym miesiącu). Posty HOT raczej nie będą częstym elementem na blogu, ale myślę, że będą się pojawiały (bo jest jeszcze wiele książek na których wydanie w Polsce czekam). Dwa tygodnie temu zachwycałam się nad zapowiedzią Mary Dyer, która do księgarni trafi z tego co się orientuję we wrześniu (i tu dochodzimy do najważniejszego) We wrześniu również na Polskie półki trafi kolejna część przygód Cormorana Strike'a autorstwa Roberta Galbraitha - Jedwabnik (J.K Rowlling).
Wołanie Kukułki stało się jedną z moich ulubionych książek dlatego z niecierpliwością czekam na 24 września, kiedy to powieść będzie miała swoją premierę.

"Tym razem Strike zajmie się sprawą Owena Quine’a, zaginionego pisarza. Okazuje się, że mężczyzna dopiero co zakończył prace nad rękopisem, który mógłby zaszkodzić bardzo wielu osobom…"
Może być ciekawie i liczę, że tak właśnie będzie, bo po przeczytaniu pierwszej części liczę na coś EXTRA. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Nim jednak nadejdzie wrzesień czeka nas jeszcze jedna WIELKA (dla mnie) premiera. Już w przyszłym miesiącu na półkach pojawi się powieść Patrick'a Ness'a
The Knife of Never Letting Go czyli Na ostrzu noża. Trylogia autora jest tak powszechnie wychalona na Amerykańskim Booktubie, że  już od dawna czekałam, aż pojawi się i u nas (zaczynałam nawet wątpić). Słyszałam już tak wiele dobrego o tej pozycji, że czekam z niecierpliwością. Polecana przez moich ulubionych BTuberów bardzo mnie ciekawi. 6 sierpnia (chyba) będzie więc datą jeszcze bardziej wyczekiwaną. Niestety nie będzie mnie wtedy w Polsce i niestety nie będę mogła od razu kupić tej książki nad czym ubolewam, bo to jedna z nie wielu na które na prawdę bardzo czekałam.
Tood Hewitt jest jedynym chłopcem w osadzie pełnej mężczyzn. Odkąd osadnicy zostali zarażeni Szumem, Todd słyszy wszystko, co mężczyźni myślą, a oni słyszą wszystko, co myśli on.
Za miesiąc Todd ma stać się mężczyzną, ale wśród otaczającej go kakofonii orientuje się, że miszkańcy osady coś przed nim ukrywa – coś tak strasznego, że Todd zmuszony jest uciec wraz ze swoim psem, którego prosty, lojalny głos również słyszy.
Ścigani przez wrogo nastawionych osadników, natrafiają na dziwną, milczącą istotę: dziewczynę. Kim ona jest? Dlaczego nie została zabita przez chorobę, tak jak wszystkie inne kobiety w Nowym Świecie?
Chropowata narracja Todda wciąga czytelników w zapierającą dech podróż, w toku której chłopiec stojący u progu dorosłości musi się oduczyć wszystkiego, co zna, aby pojąć, kim naprawdę jest.

Miałam zrobić nowe HOT, gdyż wczoraj zapomniałam o jednej pozycji (a może raczej o tym, że wychodzi tak niedługo), ale ostatecznie robię to jako UP w tym poście. Trzymajcie się, albowiem nadchodzi HALF BAD! od Sally Green. O tej książce również było dość głośno na moim kochanym amerykańskim booktubie, dlatego czekałam od dawna na choćby wzmianki o wydaniu w Polsce no i jakiś czas temu usłyszałam te wzmianki. Od tamtej pory odkładam pieniądze, bo wszystkie 3 książki muszą trafić na moją półkę jako nowe i najlepiej zaraz po premierze.
Cieszy mnie niezmiernie niezmienienie okładki (zbytnio).Wola przetrwania, która pokonuje wszelkie przeciwności.
Współczesny świat, w którym obok ludzi żyją wiedźmy – dobre białe oraz złe czarne. Piętnastoletni Nathan jest mieszańcem obu zwaśnionych, ściganym i wyalienowanym, lecz zdecydowanym przetrwać za wszelką cenę. Pierwsza część trylogii, która zostanie przetłumaczona w kilkudziesięciu językach. (Opis nie mówi zbyt wiele, ale słyszałam wiele dobrych opinii o tej pozycji, więc: MUST)





Miał może ktoś z Was okazję czytać którąś z nich w Oryginale? A może Was też te książki interesują? Piszcie, komentujcie. Pozdrawiam serdecznie. (: 

źródła opisów: paranormalbooks.pl i publicat.pl oraz sklep.gwfoksal.pl

2 komentarze:

  1. " Wołanie Kukułki" - nie czytałam, więc nie czekam na premierę powyższej tak jak ty. Niestety ja nie czytam książek w oryginale - :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś żadna mnie nie zainteresowała. :)

    OdpowiedzUsuń